Identitätsentwürfe in der Kunstkommunikation
Studien zur Praxis der sprachlichen und multimodalen Positionierung im Interaktionsraum 'Kunst'
This interdisciplinary volume contains articles by well-known researchers on the function of art as a medium for the self-affirmation of the individual, of the social group, or of the collective. It is a compendium for all those involved at the...
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Produktinformationen zu „Identitätsentwürfe in der Kunstkommunikation “
Klappentext zu „Identitätsentwürfe in der Kunstkommunikation “
This interdisciplinary volume contains articles by well-known researchers on the function of art as a medium for the self-affirmation of the individual, of the social group, or of the collective. It is a compendium for all those involved at the theoretical and practical levels in the description, communication, and criticism of art.
Autoren-Porträt
Marcus Müller und Sandra Kluwe, Ruprecht-Karls-Universität Heidelberg.
Bibliographische Angaben
- 2012, X, 358 Seiten, 36 Schwarz-Weiß-Abbildungen, mit Abbildungen, Maße: 16 x 23,6 cm, Gebunden, Deutsch
- Herausgegeben: Marcus Müller, Sandra Kluwe
- Verlag: De Gruyter
- ISBN-10: 3110278316
- ISBN-13: 9783110278316
- Erscheinungsdatum: 20.03.2012
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