Addressing Special Educational Needs and Disability in the Curriculum: Maths (ePub)
(Sprache: Englisch)
The SEND Code of Practice (2015) reinforced the requirement that all teachers must meet the needs of all learners. This topical book provides practical, tried and tested strategies and resources that will support teachers in making maths lessons accessible...
Leider schon ausverkauft
eBook (ePub)
42.99 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Addressing Special Educational Needs and Disability in the Curriculum: Maths (ePub)“
The SEND Code of Practice (2015) reinforced the requirement that all teachers must meet the needs of all learners. This topical book provides practical, tried and tested strategies and resources that will support teachers in making maths lessons accessible and interesting for all pupils, including those with special needs.
Autoren-Porträt von Max Wallace
Max Wallace is Lead Practitioner for Maths at King Edward VI Community College, Devon, UK
Bibliographische Angaben
- Autor: Max Wallace
- 2017, 2. Auflage, 202 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1351981633
- ISBN-13: 9781351981637
- Erscheinungsdatum: 01.09.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 3.74 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Addressing Special Educational Needs and Disability in the Curriculum: Maths"
0 Gebrauchte Artikel zu „Addressing Special Educational Needs and Disability in the Curriculum: Maths“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Addressing Special Educational Needs and Disability in the Curriculum: Maths".
Kommentar verfassen