Creating Effective Community Partnerships for School Improvement (ePub)
A Guide for School Leaders
(Sprache: Englisch)
Grounded in the values, emerging issues, and dynamics impacting the school community and educational programs today, Creating Effective Community Partnerships for School Improvement explores research-based strategies for educational leaders to implement in...
Leider schon ausverkauft
eBook (ePub)
62.99 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Creating Effective Community Partnerships for School Improvement (ePub)“
Grounded in the values, emerging issues, and dynamics impacting the school community and educational programs today, Creating Effective Community Partnerships for School Improvement explores research-based strategies for educational leaders to implement in order to develop and sustain effective partnerships.
Autoren-Porträt von Hazel Carter
Hazel M. Carter is Associate Professor of Educational Leadership and Chair, Department of Educational Leadership and Special Education at the City College of New York, USA.
Bibliographische Angaben
- Autor: Hazel Carter
- 2013, 240 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136307958
- ISBN-13: 9781136307959
- Erscheinungsdatum: 02.09.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 4.63 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Creating Effective Community Partnerships for School Improvement"
0 Gebrauchte Artikel zu „Creating Effective Community Partnerships for School Improvement“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Creating Effective Community Partnerships for School Improvement".
Kommentar verfassen