Media, Margins and Popular Culture (PDF)
(Sprache: Englisch)
This collection brings together leading research on contemporary and popular culture, focussing on marginalised voices and representations; socially marginalised, marginalised in media and media scholarship. It spans five continents, with contributions on...
Leider schon ausverkauft
eBook (pdf)
53.49 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Media, Margins and Popular Culture (PDF)“
This collection brings together leading research on contemporary and popular culture, focussing on marginalised voices and representations; socially marginalised, marginalised in media and media scholarship. It spans five continents, with contributions on topics like gender, sexuality, nation, disability, disciplinary boundaries, youth and age.
Autoren-Porträt
Kim Barbour, Deakin University, AustraliaMark Bendall, University of Cambridge, UK
Daniela Berghahn, Royal Holloway, University of London, UK
Siao Yuong Fong, Royal Holloway, University of London, UK
Sanna Inthorn, University of East Anglia, UK
Julia Inthorn, University Medical Centre Göttingen, Germany
Katarzyna Kosmala, University of the West of Scotland, UK
Leslie Manning, College of the Albemarle, USA
Kirsten MacLeod, Edinburgh Napier University, UK
Brett Mills, University of East Anglia, UK
Sarah Pedersen, Robert Gordon University, UK
Emma Pett, University College, London, UK
Tim Riley, Ravensbourne, UK
Claudia van den Berg, University of KwaZulu-Natal, South Africa
Christa van Raalte, Bournemouth University, UK
Vidushi Vidz, Jawaharlal Nehru University, India
Bibliographische Angaben
- 2015, 1st ed. 2015, 264 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Heather Savigny, Einar Thorsen, Daniel Jackson, Jenny Alexander
- Verlag: Palgrave Macmillan
- ISBN-10: 1137512814
- ISBN-13: 9781137512819
- Erscheinungsdatum: 31.08.2015
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.99 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Media, Margins and Popular Culture"
0 Gebrauchte Artikel zu „Media, Margins and Popular Culture“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Media, Margins and Popular Culture".
Kommentar verfassen