Using Discourse Analysis to Improve Classroom Interaction (PDF)
(Sprache: Englisch)
This accessible "how to" book about classroom interaction offers teachers powerful tools of discourse analysis as a way of understanding the complex dynamics of human interaction that constitute effective, equitable teaching and learning and guides them...
Leider schon ausverkauft
eBook (pdf)
57.99 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Using Discourse Analysis to Improve Classroom Interaction (PDF)“
This accessible "how to" book about classroom interaction offers teachers powerful tools of discourse analysis as a way of understanding the complex dynamics of human interaction that constitute effective, equitable teaching and learning and guides them step-by-step through how to build their interactional awareness to improve their teaching.
Autoren-Porträt von Lesley A. Rex, Laura Schiller
Lesley A. Rex is Faculty Leader of Secondary English Teacher Education, Co-Chair of the Joint Program in English and Education, and Associate Professor at the University of Michigan.Laura Schiller is a National Board Certified teacher, Director of the Oakland (MI) Writing Project, Literacy Consultant for Oakland (MI) Intermediate School District, and University of Michigan doctoral student.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Lesley A. Rex , Laura Schiller
- 2010, 184 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135966796
- ISBN-13: 9781135966799
- Erscheinungsdatum: 26.04.2010
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.20 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Using Discourse Analysis to Improve Classroom Interaction"
0 Gebrauchte Artikel zu „Using Discourse Analysis to Improve Classroom Interaction“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Using Discourse Analysis to Improve Classroom Interaction".
Kommentar verfassen